Andreas_igjen

Gratis B2B markedsførings- og salgsanalyse

✔️ Uforpliktene ✔️ Rask oppfølgelse✔️ Gjennomgang av senior rådgiver

 

Få en gratis og uforpliktende analyse av dine tiltak for salg og markedsføring utført av noen av Norges mest erfarne B2B spesialister. 

 

Reserver din plass!

 

Hva inngår i analysen?

Vi kommer begynne med en diagnose av nåværende situasjon for å få en god forståelse for bedriften deres, deres situasjon og målsetninger. 

Vi kommer bruke HubSpot sin "flywheel"-modell for å se på salg, markedsføring og service for å mappe ut hvor det ligger mest potensiale både når det kommer til tiltak, strategier, og teknologi. 

Vi kommer deretter se på potensielle quick-wins, der målsetningen er å gi deg tre konkrete tiltak du kan implementere med en gang. Vi kommer også identifisere en til to mer langsiktige strategier. Dette er ofte ting som kan ha veldig stor på innvirkning på resultatene deres, men som ikke vill materialisere seg med en gang.

Vi fokuserer typisk på et par av punkerne under basert på din situasjon: 

✔️ Strategier for leads-generering (inbound/outbound)

✔️ Hva som fungert/ikke fungert for bedrifter i tilsvarende bransje

✔️ Hvordan optimalisere salg og markedsføring i Corona-tider

✔️ Gjennomgang av kundereise og salgsprosess

✔️ Analyse av nettside (brukervennlighet, konverteringsoptimalisering)

✔️ Optimal bruk av digitale verktøy for salgsteam med hjemmekontor

✔️ Gjennomgang av deres HubSpot oppsett (dersom dere bruker HubSpot)

Hvem lager analysen?

Analysen gjennomføres av våre erfarne konsulenter basert på år med erfaring innen salg og markedsføring.

Siden vi gjør analysen uten kostnad og investerer en del tid i det, forbeholder vi oss retten til å ikke garantere alle som søker en analyse. 

Hvem passer denne analysen for?

Analysen passer for et stort utvalg av bedrifter, men likevel ikke alle. Her er noen typiske ting som indikerer at dere ikke er en god match for analysen: 

 

❌ Dere har ikke, og er ikke interessert av å lage en digital kundereise

❌ Dere er tilfreds med mengden leads og kunder, og har ikke planer på å "øke farten"

❌ Dere har ikke, eller er ikke interessert i å investere i salg, markedsføring og/eller kundeservice

❌ Bedriften deres er ikke aktiv innen IT, teknologi, eller SaaS

❌ Dere selger varer som har en kort kjøpsreise (FMCG) og/eller lav livstidsverdi per kunde (CLV)