
Trenger du starthjelp?
Vi hjelper deg gjerne med å avdekke om HubSpot Service Hub dekker ditt behov, i tillegg til å hjelpe deg i gang slik at du får mest mulig ut av din investering.
Et moderne ticketsystem
Gir deg full oversikt over supporthenvendelser, og systematiser supportkanalene dine.
Med HubSpot Service Hub får du:
- Automatisk opprettelse av tickets fra skjemaer,
e-post og chat. - Automatiser oppfølging, slik at du kan hjelpe flere
- Full oversikt i ett system


Knowledge base
Hjelp dine kunder med å hjelpe seg selv. Med HubSpot sin Knowledge Base kan du skrive artikler som kundene finner når de trenger hjelp.
Med HubSpot Service Hub får du:
- Supportartikler – med rapportering
- Innsikt i mest brukte søkeord
- Chatbot med integrasjon til supportartiklene
Automatiserte kundeundersøkelser
Med HubSpot Service Hub kan du automatisere kundeundersøkelser slik at du får regelmessige tilbakemeldinger fra kundene.
Med HubSpot Service Hub får du:
- Net Promoter Score (NPS)
- Customer Satisfaction Survey (CSAT)
- Customer Effort Score (CES)

Om Hubex
Bli kjent med menneskene bak Hubex.
Våre priser
Er du nysgjerrig på hvordan vi kan hjelpe din bedrift, og hva det vil koste?
Blogg
Vil du lese mer om HubSpot og hvordan det kan skape bedre resultater for din bedrift?